Monday, January 2, 2017

Senyum sendiri.

Senyum sendiri.
Bahagia.
(ini memang status syok sendiri)

Apabila sahabat saya cikpuan Azlin Ahmad membeli DADIH untuk dijadikan hidangan kenduri rumahnya. Saya tersenyum. 

Apabila sahabat saya mahu membeli buku - Aku, Dia & Rezeki. Saya rasa gembira sangat.

Kami bertemu dihadapan Kumpulan Karangkraf. Dua keluarga bertemu di tepi jalan yang sibuk.

Sewaktu menyerahkan buku, Aku, Dia & Rezeki. Saya telah membuat 'permintaan terlampau.'

Saya mahu Azlin mengambil gambar bersama buku sewaktu dalam kapalterbang. Dan gambar di Australia.

Dan hajat saya dimakbulkan Allah.

Cikpuan Azlin telah menyempurnakan hasrat saya yang menggunung.

1 minit saya rasa sebak.

Allahu Rabbi. Allahu Akbar.


.
.

Abang Long.
Terima kasih ALLAH.

No comments:

Post a Comment