Wednesday, January 4, 2017

ZIP yang menyeramkan.

ZIP yang menyeramkan.
.
.

Peluh halus telah mula terbit. Bulu roma telah mula terpacak. Sejujurnya saya memang sudah tidak tertahan lagi.

6 bilik, kesemuanya tertutup rapat dan berkunci.

Saya memang tidak mampu berlari lagi.

Tiba-tiba sebuah bilik terbuka. Dan dengan bersahaja saya berjalan perlahan dan masuk kedalamnya.

Baunya amat busuk.

Bahan buangan yang sedang bergelodak didalam perut sedang mengetuk-ngetuk pintu terakhir untuk menerjah keluar.

Tiba-tiba ...

ZIP seluar jem ! ZIP langsung tidak boleh ditarik kebawah.

Saya menggigil.

Terfikir untuk merentap sahaja zip seluar. Tetapi, andaikata bahagian zip itu terkoyak. Pasti saya akan lebih bertambah malu dan kemalu-maluan.

Keadaan bertambah gawat dan menyeramkan.

Cubaan terakhir. Saya rentap zip ke atas. Dan.

Zip XYZ boleh bergerak sedikit. Dan nasib saya sungguh baik.

Akhirnya, zip boleh tarik dan dilurutkan kebawah.

Hilang rasa malu. Saya terus tanggalkan seluar.

Bukan depan orang ramai.

Dalam tandas !

5 minit berlalu. Barulah saya terasa indahnya dunia. Langit cerah. Jerebu sudah berlalu.

Hanya orang lelaki sahaja yang dibenarkan untuk meninggalkan komen bagi status yang memalukan ini.

Ya, mungkin anda pernah mengalami situasi ini.

Lokasinya. Sebuah pusat membeli belah.



.
.


Abang Long.


 

No comments:

Post a Comment